Lång men intressant dag!

Idag blev det ett väldigt långt möte med LS! Men mig gör det egentligen inte så mycket, jag trivs med detta! Jag vet att vissa tycker jag är knäpp! Det var ju inte så många av mina vänner som dela mitt intresse som yngre! Nu sitter jag äntligen på en plats där alla är lika galna som jag;) För det var inte många av mina vänner som valde att kolla på live sändningar från riksdagen när dom käka frukost på morgonen! Men sådan var jag! Udda tycker en del, men jag älskade det! Längtar tills man har den tiden igen, för nu är det bara Babblarna, tigern och chokladfabriken som gäller till frukost:) 

Det blev tyvärr ingen promenad idag när jag kom hem.. Mina barn var väldigt mammiga o bara mamma kunde natta! När äntligen John blund kommit så kunde jag avnjuta en underbar middag! Ostpizza, ostbotten lite fyllning o sen ost igen! Super gott var det! Kommer göras snart igen, för det var extremt mättande :) 

Nu på kvällen insåg jag att jag bara har två pass kvar på spinal! Började där i april -09 men nu ska jag testa något nytt! Flytten blir inte lång, en trappa ner ska jag. Så från och med måndag finns jag nattetid på neurologen :) Men det slog mig nu att jag måste ta och baka något gott att bjuda på.. Men vad?! Vet inte alls vad jag ska göra! Nu är vi ju även så galet många! Hmm.. Får fundera till imorgon och hoppas jag kommer fram till något bra :) Finns kanske någon som har något tips? :)



Kommentarer
Postat av: Ulrica

Inte behöver du baka söta bakverk - räcker gott med en brieost o kex, några vindruvor osv..

2015-09-01 @ 23:09:44
Postat av: Anonym

Kanelbullar 👍😁

2015-09-02 @ 04:51:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0