Första fullmäktige

Förra veckan var första landstingsfullmäktige efter valet! Spännande och intressant. Är så glad att detta val gick bra för oss som parti och mig som person! 

När man har räknat med att på sig höjd få 30-40 personröster och när räkningen börja passerades mitt mål rätt fort! När alla röster var räknade så var siffran uppe på 502!! Kan ni tänka er 502 personkryss?! Helt galet. 

Så nu börjar jobbet inom landstinget! Mycket nytt, mycket spännande och väldigt mycket papper att läsa:) Jag känner mig så glad och tacksam att jag fått detta förtroende och jag lovar att göra allt för att göra ett bra jobb!

Lite bilder från fullmäktige


Min plats




Även Stella var med



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0