Förbereda inför bebben!

När packar man bb-väskan?! Med Milo packa jag den runt vecka 36, tror jag.. Läste på en blogg om en tjej som packa den i vecka 25???! Tyckte det kändes väldigt tidigt! Ha! Men det är ju vad jag tycker;) Alla är vi olika! Nu är jag i vecka 38(37+1) och har inte packat väskan! Kanske man ska göra det...? Fast nej kan nog vänta liiite till! 19 dagar kvar till BF sen yttligare 14dagar:p Så jag har gott om tid! *skratt* 

Har inte förberett: bebbens säng,  tvillingvagnen, babyskyddet, korgen, kläderna eller skötbordet uppe! Med Milo var jag ute i god tid med det mesta! Nu har jag inte ens köpt hem första blöjorna eller hämtat ut babybox!  

Är det någon som känner igen sig?;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0