Kandidat på landstingslistan!

Nu börjas det räkna ner till höstens val! Nu är det dags för ett regeringsskifte i Sverige! 
 
Detta val känns extra spännande och speciellt för mig! För i detta val kandiderar jag till landstinget.. Vilket känns riktigt kul och spännande! Därför har jag valt att lägga till en ny kategori här på bloggen (politik) där man kan följa valarbetet som görs och förhoppningsvis även ett fortsatt arbete för mig inom landstinget!
 
Politik är någonting jag altid tyckt varit intressant.. Men det var när vi förlorade makten i valet 2006 som jag valde att bli medlem och på den vägen är det! Jag vill vara med och förbättra Sverige! Jag vill inte stå bredvid när jag kan vara med och göra skillnad!
 
För några veckor sedan var jag på ett möte där bla. Agneta Gille pratade! Hon gav ett väldigt bra tips.. Hon sa att man skulle fundera ut sin egen "berättelse" om varför jag just blev socialdemokrat! Så man kunde berätta för andra som undrade varför just socialdemokraterna är bra! Jag kommer att berätta det i ett annat inlägg!
 
 
Men nu laddar jag för höstens val!
 
Plats fyra på listan!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0