Trött tröttare tröttast!

Tror all min energi gick åt imorse när jag bakade bullar.. För efter de har jag känt mig mer död än levande! Men bullarna blev mycket uppskattade så då är det värt att bli trött!

Morfar och Kristina kom över och fika mitt på dagen! Trots att Milo var super trött så orka han busa lite efter fikat.. Men dem han knappt gå så sov prinsen.. Så då passa jag på att sova jag också, vilket var behövligt!

När vi vakna var det dags att för middag! Det bästa var att vi var bort bjudna, så man slapp tänka på de.. Svärmor och svärfar bjöd på middag! Milo hade ett kort som väntade där ute med, från dagis! Där det stod att han var välkommen till humlan den 13/1 kl 9.30! Spännande att se hur det går!

Nu på kvällen har vi kollat på små kronorna, vann gjorde dem också! Så nu laddar vi för nästa match.. 



Tror jag säger godnatt nu! Så jag är pigg imorgon! Hoppas på lite finare väder imorgon bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0