Bort städad jul och ett gott nytt år

Igår städa jag bort julen! Kändes rätt skönt att få undan allt nu när man vill få ordning på det nya! Milo fick en ny liten lekhörna, vilket blev super bra.. Även fast alla leksaker ligger utspridda under dagen så blev det ändå mycket bättre!

Sen till hockeyn kom Frida, Gustav, Emil och Samuel förbi! Men jag och Frida tillbringade mer tid i köket.. Efterrätterna skulle fixas och förrätt och varmrätt skulle förberedas! Allt flöt på bra både för oss och små kronerna!

Kvällen spenderades i DC city! En riktigt trevlig kväll med trevligt sällskap och god mat! Milo sov gott under hela fyrverkeriet medan Nova-Li var vaken nästan hela! Tur våra barn inte var rädda för alla smällar!  

Det gångna året har varit väldigt händelserikt, så jag tackar för ett underbart 2013! Nu blickar jag framåt mot ett lika underbart 2014! Gott nytt år på er alla där ute! Hoppas ert år har varit lika fantastiskt som mitt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0