Fredag

Milo fick vara hemma även idag! Hostig och snorig.. Men inatt fick prinsen sova mycket bättre iallafall, vakna en gång bara! Sen vid halv sex fick han komma in till oss när han vakna, lite mat och sen sov han till halv nio igen:) Han som inte brukar kunna somna om bredvid mig.. 
 
Även fast jag fått sovit bättre inatt så känner jag mig galet trött! Men det hör ju till:) Som det känns nu blir det en tidig kväll!

På eftermiddagen blir det en tripp till Gimo för att träffa BM! Tycker det är lika kul varje gång att få höra bebbens hjärtljud:) Får hoppas allt ser lika bra ut denna gång! Efter detta besöket blir det tätare besök, då blir det varannan vecka:) 

Nu blir det mys med prinsen i soffan:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0