Fredag!

Idag trodde jag prinsen skulle sova länge, men där trodde jag helt fel:) Tror knappt Robin hann stänga ytterdörren så hörde jag att prinsen börja prata i sin säng! Men han var snäll och drog sig en liten stund iallafall:)

Nu har vi hunnit äta mysfrukost! Milo åt nog mest frukt tror jag:) Sen har jag hunnit plocka i och ur diskmaskinen! Nu är det bus, mys och film:) Innan vi ska ge oss ut i det underbara vädret för en promenad till dagis! Känns inge kul att kolla ut genom fönstret nu när det kommit snö... 

Sen skulle det blivit en tripp till Gimo på eftermiddagen! Men min bm ringde precis och boka om tiden! För ovanlighetens skull! Vet inte hur många gånger de blivit så nu! Men men finns väl inte så mycke att göra åt det!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0