Febrigt dygn!

Idag är ingen bra dag för älskade prinsen! Den höga febern tar verkligen alla hans krafter och mat lust. Lite välling mitt på dagen och en glass på eftermiddagen är det enda som gått i. Lite vatten och mer också! Det är illa när inte ens glassen är lockande, det som i vanliga fall är en favorit! På kvällen låg tempen på 39,6 och då hade vi givit honom alvedon! Lider med min stackars prins!

Så idag blev det inget S-grupps möte för mig! Hade gärna varit med men man kan inte hjälpa att barnen blir sjuka! 

Så idag blev det mest en massa mys! Lite fix fick jag till inne på barnens rum. Får fortsätta imorgon, känns som det kommer bli jätte bra när det blir klart! Bilder på rummet kanske dyker upp imorgon:) 

Ge Stella lite mat nu sen blir det förhoppningsvis godnatt:) Om prinsen kommer till ro och kan sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0