Nya lägenheten!

Nu har vi haft nyckeln i en vecka! Så himla underbart! 

Så inatt har vi sovit här i en vecka! Men det är galet va med saker man har! Jag tycker inte jag gör annat än att rensa, säljer och kastar! Finns fortfarande saker som ska packas upp, men tror det sista kommer upp idag!*skönt*

Men det är inte lätt att packa upp när man har en liten prins som gärna vill hjälpa till! Så idag får han följa med mormor till stan, så jag kan plocka lite! Så snart är det dags att göra prinsen klar! 

Sen ska jag sätta igång igen! Vi kommer nog få upp våran lampa idag som ska sitta i vardagsrummet!! Måste ha hit en stege, så vaktmästaren kommer och hjälper oss! 


Måste se om vi har någon lampa som passar i hallen också! Har lite beslutsångest vad vi ska ha för lampa där! Får klura lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0