Lördag

Idag gav Milo mamma sovmorgon! Han vakna efter åtta någon gång.. Vi har hunnit med lite nu på morgonen iallafall! Milo har ätit frukost, vi har dammsugit och sen fick jag för mig att vi skulle tvätta överdraget på soffan! Så nu är det bara tyget på två sittdynor kvar! Blev även dammsugning av soffan när vi ändå var i farten!  

Senare idag ska Milo åka med mormor och kusin Ludvig till Uppsala! Tror Milo kommer bli riktigt glad att få umgås med både mormor och kusin på samma gång! Så vi ska packa iordning en skötväska till Milo! 

Medan Milo är med mormor ska jag och älsklingen passa på att handla lite mat! Sen blir det en tur till Uppsala för oss också! Vi ska köpa present till vår lille prins, saker till kalaset och lite annat som behövs! Sen på kvällen blir det innebandy! Så då ska jag och Milo kolla! 

Nu kom svärmor och svärfar så nu ska jag sätta igång kaffe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0