God morgon!

Lördag morgon redan, min lediga vecka har snart passerat! Känns inte som jag varit hemma en vecka snart! Hade gärna varit ledig ett tag till, känns inte som jag kommit ikapp efter natt veckorna! Men nu har man fått lite mat i magen, så snart ska jag börja greja lite!
 
Känns skönt att ha fått internet och tv nu! Så nu kan jag uppdatera min mobil! Äntligen! Har även fört över alla bilder från mobilen till datorn! Hade en del bilder på milo, ca. 1400 bilder skulle jag tro! Så nu kanske telefonen blir lite snabbare när jag inte har massa saker på den! 
 
Ikväll ska vi till svärföräldrarna och äta lite! Sista middagen i visthusboden för i år! Hoppas det inte blir en allt för kall kväll bara! 
 
Endast en vecka gammal <3
 

Kommentarer
Postat av: emeleeks

Du får höra av dig när du är ledig nästa gång så vi kan hitta på nåt :)

Svar: Kollar upp imorgon hur ja jobbar:) Va länge sedan nu :)
whiteangel.blogg.se

2013-10-06 @ 14:56:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0