Vilken dag!

Blev en tidig morgon för att göra klart det sista inför den lilla julmarknaden! Som vanligt har jag lite för många små saker kvar att göra*skratt* Satte älsklingen i lite jobb också så allt blev klart i tid! Mamma kom och hämta mig och vi var där i bra tid..

Hade inte förväntat mig att någon skulle vilja köpa mina små bakverk! Men fick sälja en hel del, så jag är riktigt nöjd! 

Lenas gryta sålde super goda mackor med laxröra på, som jag varmt rekommenderar om hon säljer dessa igen! Även en inlagd sill som var jätte god! Tror hon kommer sälja den även inne på restaurangen nu!

Men jag är som sagt väldigt nöjd! Synd bara att inte fler kom in och kolla!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0