Trötthet och huvudvärk!

Tröttheten håller i sig, har hoppats så länge att den ska gå över! Men icke! Så irriterande att vara helt orkeslös hela tiden! Sen en hemsk huvudverk som hållit i sig flera dagar.. Trots alvedon och vila så vill den inte försvinna!

Så idag ringde jag min BM som var snäll och lät mig komma redan efter en timme! Så tacksam för det! Kolla blodtrycket, blodvärdet och blodsocker! Allt såg bra ut, men hon tog ett annat prov också! Så nu väntar jag på svar! När jag ändå var där fick jag lyssna på lilla bebisen, vilket underbart ljud <3 Kolla även min vikt som visa minus 5kg!! Förvånad och glad blev jag! 

Nej nu blir det lite isvatten och mys i soffan! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0