Sovrum

Sitter och kollar runt lite bland inredning till vårat sovrum! Vet inte hur jag ska få till det där inne, för att det ska bli " jag"! Jag har haft "min" stil så länge och helt plötsligt så passar den inte in.. Det första jag sa när vi kolla på lägenheten var att jag ville tapetsera om vårat sovrum, men alla tyckte jag var knäpp när det var ny tapetserat! Vissa kallar mig petig, det kanske jag är! Men grönt är allt annat än min färg! För mig är den hemsk, medan vissa säger "så grön är den ju inte"! 
 
Men hur ska jag få till det?! Sitter och försöker kolla på olika stilar.. Men alla är så långt ifrån mig det går att komma! Så detta blir ett stort projekt för lilla mig!
 
Känns som det ända som passar är romantiskt trams! Vilket kan vara jätte fint.. Men hos mig?! Nej det är väl bara att kolla vidare och hoppas man kan hitta något fint!

Kommentarer
Postat av: madde

vill man ju se bild på tapeten :P

Svar: Får knäppa en bild idag;)
whiteangel.blogg.se

2013-11-09 @ 23:22:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0