Snurrig på dagar!

Har legat en dag före denna vecka, hade torsdag i huvudet idag! Men det gör inget! Känns bara bra att det bara är onsdag! Då hinner jag kanske med allt jag ska denna vecka! 

Prinsen verkar frisk nu, sååå skönt! Så imorgon ska vi ta oss ut i friska luften! Blir nog en sväng till lekparken då! Var länge sen vi var där nu.. Någon som vill följa med kanske? 

Nu sover prinsen så då ska jag passa på att plocka lite här hemma! Vill göra fint inför advent i helgen! Som jag längtar! Jul jul underbara jul! Vill börja slå in julklappar och så också! Julen är nog bästa tiden på året! 

Måste tipsa om härliga juldofter som finns hos indra!! Underbara dofter!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0