Ingen kan göra allt, men alla kan göra något!

Den 15 december annordnas det ett soppkök vid forumtorget i Uppsala! Det finns många som behöver våran hjälp! Så jag undrar om det finns någon vänlig själ där ute som vill hjälpa till?! Jag har varit i kontakt med dem som annordnar detta och frågat vad som behövs!
 
Detta behövs:
 
Filtar, täcken, ryggsäckar, mindre termosar.
Varma vinterkläder till både vuxna och barn.
Vanliga kläder till bebisar och små barn.
Varma kläder till vuxna.
 
Sen tar dem gärna emot bananer, inplastade mackor, choklad, pepparkakor(som de bjuder på där) och hygienartiklar.
 
Sen finns det barn som skulle bli väldigt glada för att få en julklapp till julen.. Ni kanske har några gamla leksaker som bara ligger och skräpar där hemma och som skulle kunna glädja någon annans barn? 
 
 
 
Jag tänker åka in till uppsala den 15 december och lämna grejer.. Jag tar gärna med mig saker som även andra vill lämna.. Finns det någon som känner att ni vill lämna/ge bort något av det som står ovan? Kontakta mig då! All hjälp behövs!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0