Trött, tröttare tröttast!

Inatt fick jag hoppa in och jobba natt på jobbet! De ringde och fråga igår morse om jag hade lust att jobba.. Tycker det är lite kul att komma ut och jobba lite! Kan säga att jag hade en riktigt rolig natt! Jag och Ulrica ihop kan inte bli annat än riktigt kul och lite små galet! På bussen hem hade jag en macka och juice som vänta. Tack pappa för frukosten<3

Men nu är jag riktigt trött, har sovit typ två timmar! Men det är så när man väntar på säng leverans och köparen på vår gamla säng! Får tacka bästa Frida som kom och tog Milo så jag fick sova en liten stund! Sen hjälpte hon mig med att flytta lite saker uppe! Kommer bli bra när det blir klart! Längtar till ikväll när jag får sova i nya sängen, ska bli såååå skönt!

Bästa Frida och Milo


Kommentarer
Postat av: Johanna

Finingar :D

2013-06-18 @ 17:15:00
URL: http://www.babytalk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0