Nytt år!

Då har det blivit ett nytt år!! Har varit väldigt dålig på att uppdatera på senaste tid! Får se om jag kan bli lite bättre kanske!

Usch denna dag är jobbig!! Är väldigt trött!! Gör ett försök att sluta med socker och det är inte kul! Är helt kring kring i huvudet idag!! Hoppas det blir bättre!! Tur att det finns frukt iallafall..

Ska även försöka komma igång med spinning igen! Förra året hann jag ju bara med några gånger innan jag blev gravid och då orka jag inte fortsätta eftersom jag var galet trött i början! Men nu gör vi ett nytt försök!! Längtar faktiskt tills det börjar!!

Nu har precis Milo ätit så då kan jag börja laga lite mat! Börjar bli väldigt hungrig! Hade en snäll pappa som gav mig rotfruktgratängo! Gott gott! Så idag blir det kyckling och gratäng!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0