Fredag!

Idag blev det en heldag med mamma i östhammar! Först var vi till garnaffären och köpte garn till två nya tröjor som mamma ska sticka till Milo! Längtar tills de är klar så jag får se så fina de är! Tror färgerna kommer bli kanon!
 
Sen blev det en tripp till Eva! Där blev det lunch och massor av prat.. Riktigt trevligt! Även David kom förbi en stund! Han hade med Buddha.. Han är såå fin, älskar verkligen den hunden! Milo fick även lite leksaker som David hade med!
 
Sen blev det en sväng in på coop! Handla lite mat och blöjor! Det var super bra pris på blöjpaketet! Det tackar vi för! Sen blev det hemfärd.. Jag och Milo kom hem till en ny städad lägenhet, så skönt! Blev riktigt glad.. Så jag kunde börja med maten direkt när vi kom hem! Idag blev det lax i tomat och örtsås med potatis! Det blev riktigt gott! Middagen serverades framför brynäs matchen! Pappa kikade också förbi och kolla på matchen! En skön vinst till brynäs idag måste jag säga! Kan det vara för att pappa och Milo var civilklädda?!
 
Snart blir det nog sängen! Iallafall för mig och Milo så vi orkar med morgondagen! För då kommer det massa middagsgäster!

Kommentarer
Postat av: emma

Åh var ni på Handarbetsboden och handlade garn? :) Det är min svärmor som har den, hihi :)

Svar: Japp det var vi:) Jaha va kul:)
whiteangel.blogg.se

2013-02-03 @ 22:38:25
URL: http://emmaandersson-musik.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0