Soppkök Uppsala

Idag gick lasset med alla kläder, filtar och leksaker till Uppsala! Jag och syrran åkte med en välfylld bil, jag fick knappt plats! Med en lite obekväm resa in till Uppsala gör inget då det går till dem som verkligen behöver dessa saker!

När vi kom in fick vi hjälp att bära fram alla påsar!  O när alla påsar var på plats tacka dem så hemskt mycket för att vi fått ihop så mycket saker! 

Nu på kvällen var jag i kontakt med dessa personer som håller i soppköket och dem tacka åter igen för alla saker! Tror det hade varit många som var väldigt tacksamma för barnkläder och leksaker! För efterfrågan efter barnkläder har blivit betydligt större! 

Jag är jätte glad att vi lyckades få ihop så mycket saker! Ingen kan göra allt, men alla kan göra något! Tillsammans med er underbara människor som lämna saker till mig och syrran kunde vi hjälpa och glädja andra! Det värmer mitt hjärta att det finns dem som fixar soppkök och även att många vill hjälpa till att skänka kläder och annat som behövs! 

Ett extra stort tack till lilla Maja som själv plocka ihop leksaker som hon ville ge till andra barn så här i juletid! Dina leksaker kommer verkligen glädja något/några andra barn! 


Åter igen tusen tack för alla saker ni hjälpte till att samla ihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0