Fredagen den 13

Otursdag enligt vissa, turdag enligt mig! Eftersom jag klara mitt körkort just en fredag den 13:e!

Idag är det lucia, så ikväll blir det nog glögg och pepparkakor! Ska även pynta granen och slå in lite mer julklappar. Robin tycker jag är lite väl julgalen ibland.. Men jag vill kunna njuta av en fin julgran längre än bara några dagar! 

Skulle behöva städa och plocka undan också, så man kanske ska passa på när Milo sover! Men har grymma sammandragningar även idag och dem blir ju allt annat än bättre när jag grejar!! Så galet irriterande!

Finns det någon som har tips på vad man kan göra för att lindra dessa sammandragningar? Skulle bli väldigt tacksam!

Kommentarer
Postat av: Tessan

Det kommer jag så väl ihåg du ringde mig när jag var på furuvik & sa att du kuggade lät ledsen sen sa du att du skojade bara haha :) här minns man väl! Grattis till nr två förresten, när är h*n beräknad? /tessan

Svar: Haha ja ja lurade många då;D Tack beräknad den 25mars:)
whiteangel.blogg.se

2013-12-13 @ 17:02:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0