Onsdag!

Redan onsdag, dagarna går så fort just nu! De liksom bara springer iväg känns de som.. Kanske blir så när man sover bort halva dagen*skratt* Men idag har jag varit vaken sen strax efter fem när älsklingens förbaskade klocka ringer!! Blä för den! Men han måste ju upp tidigt även fast jag får ligga kvar, så jag får nog lära mig att stå ut med den! Haha!

Har hunnit äta frukost, diskat nästan all disk, bäddat säng och ringt vc! O klockan är ju bara åtta!!! Herre gud! Ska vika lite tvätt och så nu tänkte jag och ringa mamma och se om hon är vaken, annars vaknar hon väl när jag ringer*blink*

Hoppas vi får något svar om bilen idag med! Hade hoppats vi skulle fått de redan igår! Men nej inte det! Känns inte så kul att vara utan bil just nu!! Men från imorgon till på söndag får vi iallafall låna mammas bil!! Det tackar vi för! Ifall krabaten i magen väljer att kika ut tidigare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0