Baka baka!

Har bakat och grejat massa de senaste dagarna! Så nu finns det massa gott att bjuda på när liten tittar ut!

Kolakakorna har varit väldigt populära här hemma! Så fick baka fler av dem! Hihi!

För en liten stund sedan koka jag smörkola, den blev super god!!! Skulle kunna äta hur många som helst! Får se om det blir något mer gott gjort idag!

Nu har jag för första gången börjat förstå varför farmor sparade på godis och glass lådor! Det är ju perfekta för att ha kakor och sånt i!! För jag har har då inga stora och bra plastlådor att förvara kakorna i!! Så jag får nog börja göra som farmor och samla på mig lite lådor av olika slag!!


Kommentarer
Postat av: Pappa

Kommer i morgon :)

2012-10-18 @ 20:42:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0