Morgon!

Nu har vi våran morgon mat stund jag och Milo! Sen blir det till att sova en stund till! Han har turen och får sova i mamma och pappas säng på morgonsidan!

I måndags åkte vi till thun's jag, Milo och morfar! Vi hittade massa fint! Blev några julklappar rikare också! Det gillas! Även jag fick en julklapp i förskott av pappa!

Igår kom först morfar över och åt lite frukost! Då kunde jag även passa på att ta en dusch och gå till affären, så Milo fick sova vidare! Så det var en stolt morfar som var barnvakt! På eftermiddagen kom BVC sköterskan på besök, så vi fick lite information och lite papper! Milo fick även en tid hos läkaren efter jul!

Sen blev det promenad med Frida och en sväng in på indra! Vi hitta massor av fint! Sen på kvällen kom Frida och Gustav och kolla på hockey! Äntligen så blev det en seger för Brynäs!!!

Idag blir det en tripp till kyrkis, måste vägas idag eftersom vi inte hann det i måndags! Sen kommer mormor hit och myser med oss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0