Aj!

Promenaden igår slutade inte så bra eller den hann knappt börja! Stuka foten redan på gården!! Men kämpa mig upp till till herrgården, men vi fick vända för att jag knappt kunde gå då! Mamma linda om foten när vi kom hem och på kvällen tyckte jag att det kändes ganska bra.. Men så fort lindan åkte av gjorde det genast mycket ondare!

Men jag trodde det skulle kännas bättre nu på morgonen! Men ICKE! Har kämpat mig ner och sen upp för trappen här för en stund sedan! Det var inte så lätt! Den värker och bränner, känns som något ska slitas sönder inne i foten när jag tar ett steg! Så trappgång blir det inte mycket av idag! Ner nu snart och sen upp ikväll när man ska sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0