Bättre, snurrig, gratta och liten!

Idag är än bättre dag! Så skönt! Igår mådde jag inge bra alls, trött och snurrig i huvudet! Så på måndag fick jag tid på vårdcentralen för att ta lite prover! Får se vad de visar!

Idag vakna jag pigg och riktigt utvilad! Kände mig riktigt pigg, det var så lätt att gå upp! Blir en liten vila på bussen sen så är man lika pigg sen när man kommer hem! Ska gratta världens bästa svärfar idag! Sen blir det hockey innan det är dags att kasta sig i säng!



Längtar tills nästa onsdag! Då blir det ultraljud*Lycka* Tänk att få se liten!



Kommentarer
Postat av: Amanda

Åh, mys med bebis!

Grattis Ida, till lilla magen! :)

2012-05-16 @ 10:52:17
URL: http://amandatv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0