Tvätt, städ och bebiskläder!

Halv sju gick lilla jag upp idag! Skjutsa älsklingen till jobbet och nu står tvätt och lite städ på mitt schema! Första maskinen ligger i, borde vara klar snart! Ska plocka undan alla bebiskläder som ligger lite över allt just nu! Blir lite nya saker var och varannan dag*skratt* Igår fick jag hem lite kläder som jag hade när jag var liten, lite kul att det finns lite kvar! Finns även lite kläder kvar efter Robin! Fick lite kläder av svärmor igår också, jätte söta var de!

Kommer lite bilder sen på kläderna som är nya! Ska även in till stan och shoppa lite mer kläder idag! Det är perfekt med rea! Man kan hitta massa fina saker då. Blir lindex och hm! Gillar deras barnkläder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0