Student, jehovas, kläder och mat!

Igår var det en stor dag för många unga! Studenten! Minns så väl vilken underbar dag det var! Hoppas att alla hade uppehåll från regnet under utspring och flakåkning!

Vi var i Tensta på studentfirande av Isabelle, Eleonore och Tobias! En riktigt trevlig kväll med god mat och härliga människor! En rolig tipspromenad hade de gjort också! Tror det bjöds på lite historer också under kvällens gång, för jag har hört många av älsklingen idag!
Denna dag började med plingande på dörren! Robin gick ner och öppna och utanför står jehovas vittne som verkade vara pratsugna! Men Robin lyckades få dem att gå fort igen! Tur att inte jag var den som gick och öppna! Sen blev det lite frukost innan vi skulle ut till Emelie.. Robin skulle klippa lite gräs och jag och Emelie kolla bland lite bebis kläder! Så vi fick en hel påse med massa kläder med oss hem! Underbart! Även jag fick en jätte fin "tjockis" klänning som Emelie kalla den för! *Skratt* Den kommer bli perfekt nu under sommaren!
Nu har vi precis kommit hem från pappa och Kristina, vi hade tur och blev bjudna på mat! Kalvstek, färskpotatis och sås! Det var så himla gott!! Mums! Jag åt hur mycket som helst! Har blivit ett litet matvrak!
Imorgon blir det möte med barn och utbildningsnämnden! Ska bli riktigt roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0