Tvättat, Loke, fika och uttråkad!

Haft en bra dag idag! Plockat undan lite hemma och tvättat lite! Har haft lilla Loke här idag också! Han är så mysig. Ibland tror han nog att han är en väldigt liten hund, lilla klumpisen! Hihi! Sen har Frida varit här också, kul att ha lite sällskap! Vi har fikat och prata massa! En riktigt bra dag!
 
 
Men nu sitter jag i soffan och känner mig fruktansvärt uttråkad, trött och en liten gnutta grinighet känner jag också tror jag! Funderar på att ta en liten promenad! Men så irriterande när man inte kan gå i ett normalt tempo!! Måste gå så jäkla långsamt om jag inte vill få ont i ryggen och höfterna!! Det gillas inte! Känner mig som en riktig tjockis just nu, känns inte som att några kläder passar! Känner mig som en flodhäst i alla kläder jag har! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0