Natt, förbannad, ledig och underbara!

Denna natt har varit lång.. O den är ännu inte slut! Har fått trösta min älskade syster inatt som blev nekad hjälp på akuten! Helt sjukt att de får bete sig hur som helst!!! Jag blir så jävla förbannad! Man åker väl inte 5mil om man verkligen inte behöver!

Tur man går av nu på morgonen och är ledig till söndag! Har lite att göra fram tills på fredag då jag fyller år! Ska bakas och städas! Hoppas bara jag har orken! Börjar bli förkyld, så känner mig helt slut i kroppen! Blää! Hoppas robin är piggare än mig och vill hjälpa mig lite.. Ska ju även få bakhjälp av Ludvig på torsdag. Han är snäll som vill hjälpa sin moster!



Dessa två underbara personer har jag väldigt mycket att tacka för!
De har gjort så fruktansvärt mycket för mig, vad skulle jag göra utan er?!


Kommentarer
Postat av: Syster-yster

Naw va du är gullig <3

hahaha snygg bild :-*

2012-02-29 @ 13:22:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0