Natt, soffan, lilla rummet och trappen!

Snart har natten passerat och jag får snart sova! Har en ledig natt innan mördar veckan kommer!!!! Så ska försöka få massor gjort hemma!

Har tvättat tyget på soffan så det ska på plats under dagen, även byte av gardiner! För hos oss är julgardinerna fortfarande upp*Fy mig* Sen ska det städas uppe i lilla rummet! Det behövdes verkligen.. Sen ska det bäddas rent också!

Håller på och funderar på hur vi ska fixa i lilla rummet.. Tror jag hittat den perfekta tapeten! Det skulle bli såå snyggt! Tror jag iallafall.. Sen måste det fixas lite nya saker in dit också! Men det kommer bli bra när det är klart! Får se när man ska börja?! Måste kolla lite hur man jobbar så man kan fixa när man är lite ledig!

Sen ska vi göra om på trappen.. Bänken ska bort, så det blir bord och stolar där istället.. Idag fick vi bort alla kartonger som låg där.. Så nu ska det grejas där ute också! Det finns så mycket man skulle kunna göra där ute!

Har fått någon liten energi kick tror jag! Är så sugen på att greja hemma! Känns riktigt bra!

Kan någon av dessa vara något?







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0