Sov, energi, fika, april och fundera!

Sov inte alls så länge som jag behövde idag.. Men det var ingen ide att försöka somna om.. Vaknar oftast och har super mycket energi nu, men den försvinner oftast när jag varit vaken en stund!

Blev en tidig middag, för vi skulle till Robins mormor.. Hon fyllde år idag! ¨Så det blev en massa fika*Gott* Var riktigt trevligt! Sen blev det till att gå hem och vila lite innan man skulle åka till jobbet!

Har suttit och kollat på massa fina saker nu för att få tiden att gå liiite fortare! Massa saker som jag vill köpa! Så nu längtar jag till april och våren så man kan shoppa lite fina saker!

Känns så kul nu också när man har lite yta att plantera på under våren och sommaren! Känns riktigt roligt! Blir grillningar på lilla gården också! Gott gott! Längtar tills det blir lite varmare så man kan sitta ute och äta!



Sitter och funderar på om man ska ändra namn och utseende på bloggen.. Hmm.. Får nog fundera lite till! Det har ju blivit lite av min grej just nu! Tänka, fundera och grubbla! Ja det är väl en sådan period nu!







Kommentarer
Postat av: Syster-yster

Låter alldeles utmärkt,jag hjälper dig gärna :) En vårig blogg med lite lull-lull :)

2012-02-24 @ 03:05:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0