En lång lång natt!

En natt, en lång lång natt.. Jag längtar bara hem, hem till prinsen&prinsessan.. Visse tycker nog att man är fjantig, men jag saknar dem jätte mycket!

Igår blev det lite fix hemma, mamma hjälpte mig med gardiner! Känns så skönt att det börjar hända lite nu! Saker börjar hitta sin plats. Fick även besök av Eva, som hade en jätte fin blomma med sig*Glad* Tack än en gång för den, blev jätte glad! Blev även massa mys med kissarna, såå himla mysigt! Och lite tittande på andra avenyn.

Har knaprat primperan i typ två veckor, ibland funkar de kanon och ibland inte alls! Vet inte vad jag ska ta mig till ibland! Så ibland kan man äta massor och ibland nästan ingenting! Man blir så förbannat less ibland! Usch, fy och bläää.. Får kanske överväga ett besök ner till doktorn kanske?! Men det känns som att han ändå inte riktigt vet vad man ska göra åt det!

Senare idag när jag sovit klart och älsklingen kommit hem från jobbet så ska vi nog måla delar av trappen!

Blev grymt sugen på  ratatouille, måste göra det någon dag!












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0