En ledig helg!

En ledig helg har gått och lite har hunnits med där hemma! Har målat trappen och oj så snyggt det blev! Måste bara målas en gång till.. Får nog bli på tisdag, då ska även hallgolvet målas! Vi får det sååå fint där hemma.. Är världens lyckligaste tjej!

Men har haft ett förjävligt humör både igår och idag! Blir sååå arg på mig själv! Idag orka jag knapt med att prata med folk*skratt* När jag fick lite mat i magen blev det mycket bättre och nu är jag bara trött!!

Imorgon ska när jag vaknar och Robin kommer hem så ska vi åka och gratta Albin som fyller år! Hoppas han blir glad för den lilla presenten som vi köpt! Han Har varit väldigt nyfiken på vad vi köpt*Skratt*

Våra små bebisar där hemma växer och blir stora! Är så glad att vi tog båda snuttisarna! Bilder kommer på dem i veckan!

Har hittat ett par skor som jag vill ha, så nu vill jag in till stan och införskaffa dem!



Dessa skulle passa mig jätte bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0