Underbar, frukost, ziperall och hitta tillbaka!

Imorse när jag kom hem hade min underbara pojkvän fixat frukost på sängen*Glad* Det var riktigt mysigt! Sen blev det sova för hela slanten, gick upp vid fem på eftermiddagen! Fast vakna några gånger under dagen, av att förkylningen störde! Typiskt att man börjar bli förkyld! Ogillas skarpt!

Sen blev det fika hos Albin som fyllde år.. Han blev riktigt nöjd med presenten som han fick, en ziperall! Så nu har han något att mysa runt i!

Vi har även fått hem telia grejerna, så snart har vi tv och internet*Glad*


Tror jag börjat hitta tillbaka till mig själv, den jag var.. Den person jag tappade bort.. Jag kände det idag! I helgen sminka, fick jag ett ryck att jag skulle sminka mig som jag alltid gjorde förr.. Trots att jag själv inte tyckte att det blev så bra och jag tyckte inte att kläderna jag tagit på mig satt som de skulle.. Så möttes jag av min älskade som krama om mig och såg på mig med en sån där härlig blick och sa "så fin du är, du är jätte fin"! De orden värmde mitt hjärta så mycket! Det kändes som en lättnad på något sett, som att något släppte..


Kärlek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0