Seg natt!

En seg natt.. Men nu är det bara en timme kvar, sen får jag åka hem till mina prinsar där hemma. Kanske våran lilla prinsessa får komma hem idag.. Hon fick åka tillbaka till sin mamma för en vecka sedan för att hon var lite mammig.. Men nu hoppas jag hon kan komma hem igen! För vi saknar henne där hemma, speciellt Fjådor. Han blir så rastlös utan henne!

När jag kommer hem hoppas jag att det bli en mys frukost. Men det beror ju på om de där hemma är vakna occh hungriga.. Sen blir det aktion, kanske blir det något roligt fynd idag oxå!


Ska kanske göra lite fint uppe på hallen imorgon också och fixa klart skrivbordet och pallen!

Prinsessan



Prinsen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0