Medicin, gardiner, måla och kort!

Idag känner jag mig mycket bättre, bara mitt valiga illamående.. För jag vet inte vad jag ska göra för att slippa det! Tur att medicinen hjälper nästan varje gång illafall! Så imorgon blir det till att åka och jobba..

Har haft en snäll mamma och svärfar som varit här och grejat idag! Mamma har sytt gardiner och svärfar har målat! Tur att vi har haft dem, annars hade vi aldrig kommit så här långt! Så senare på kvällen blir det till att sätta upp gardinerna! Kommer bli såå himla bra, tror jag iallafall*skratt*
Har lovat många gånger att det ska komma in bilder från lägenheten, men ikväll kanske det kan bli av.. För nu funkar datorn som den ska! Äntligen! Så ska försöka knäppa lite kort och lägga upp!
Fjåddan ligger och sover i älsklingen´s knä! Han är trött efter dagen som varit. Han har ju hjälpt "mormor" och sy gardiner, klättrat på allt som går att klättra på och varit ut på upptäcks färd(ute på bron)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0