Fix, föräldrar och sovrummet!

Oj nu har jag varit dålig på att skriva igen.. Men datorn här hemma kan jag inte lägga upp några inlägg med, vet inte vad det kan vara för fel?! Så nu har jag lånat hem mammas dator!

Nu har det börjat hända saker här hemma iallafall.. Vardagsrummet är klart och även köket snart, är bara målning av kakel kvar! Det kommer bli sååå fiiin här hemma! Bilder på de två rummen kan nog komma upp ikväll! Om jag hittar kameran och sladden*Skratt* Är lite rörigt än uppe på övervåningen eftersom det ska målas i trappen och hallen uppe!

Tur att vi har snälla föräldrar jag och Robin som hjälper oss med allt! Vi skulle inte klara oss utan dem!

Vi har även hittat en tapet till sovrummet! Det kommer bli såå snyggt! Tror vi börjar med sovrummet nästa vecka!
Hoppas min mage vill ge sig någon gång! Har ju fått mediciner men vet inte om de hjälper som jag hoppats på! Får fortsätta och ta de och se om de hjälper någon gång!!

Blir förmodligen en sväng till stan idag, måste ha en sak till köket! Även lite andra saker måste inhandlas till prinsen och prinsessan!






 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0