En härlig dag!

Oj vilken härlig dag jag haft! Var upp med Robin en sväng imorse innan han skulle åka till jobbet, sen kröp jag ner och sov lite till.. Eller lite till, vakna när han kom hem från jobbet vid halv tolv! Så då kom han och lag sig, så vi låg och myste och kolla på film!

Sen åkte vi ut till syster en sväng.. Fick åka fyrhjuling en sväng med hjärtat.. Oj så rädd jag var, tyckte de gick alldeles för fort*skratt* Sen tog vi med Emil och Albin ner till bageriet! Sen åkte vi upp och fill kyrkan i film! Vi tände lite marschaller och gick runt där en stund! Så lugn jag blev i kroppen när vi gick där hand i hand! Måste nog åka upp dit oftare!

Åkte förbi svärmor en sväng och innan vi åkte hem och åt och kolla lite på fotboll! Lilla Fjådor var väldigt intresserad han med! Han satt precis framför tven och försökte ta bollen! Han såg så söt ut våran lillkille!



Älskar höstens färger!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Om det är en japansk lönn på bilden så visa den INTE för Teddan,han tjatar om en Japansk lönn så jag håller på å bli galen ;)

Söt Fjåddan som jagar bollar :D

2011-10-06 @ 23:34:54
URL: http://stinsenbrinner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0