Estonia!

Tror min syster har smittat av sig lite!
Har blivit väldigt intresserad av Estonia och hur det kommer sig att den sjönk!
Är det så som de säger att bogvisiret var dåligt och släpte eller ligger det någonting annat bakom förlisningen.. Det finns mycket konsigheter om vad som kan ha hänt!


 Om det nu var så att bogvesiret släpte, varför är då allt så hemligt?
Det fick absolut inte bärgas, utan bli begravt på havets botten!
Men varför? Är det så att det finns någonting kostigt som som inträffat?

Kommer att ha massor att läsa och kolla på inatt!










Kommentarer
Postat av: Johanna

Hahaha nu har jag smittat dig riktigt min söta ;)

Men visst är det ett litet mysterium!?

Enligt min mening känns det som att istället för att reda ut ordentligt lag man locket på....i detta fall gjöt man ett betongblock över!!!

2011-10-03 @ 23:58:31
URL: http://stinsenbrinner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0