Julklappar, ikea, jul och fixa!

Hoppsan då har man råkat köpt en liten julklapp och fler lär det bli under nattens timmar! Ska vara ute i tid i år!

Tidigare i veckan åkte jag och mamma till IKEA, jag skulle BARA köpa matlådor.. Men kom hem med en massa fina julsaker*GLAD* Mamma bara skratta åt mig när vi kom till tasjälv lagret där jag fick syn på alla fina jul saker! Oj oj oj! HAde kunnat handla hur mycket som helst! Men det blev lite fina papper, julgrans pynt, snören, kort och etiketter! Plus lite annat också! Glad tjej var jag när jag gick ut!

Under helgen har vi grejat massor på övervåningen! Så på TISDAG ska vi sova i vårat sovrum, gud så jag längtar! Känns såååå underbart och det kommer bli sååå fint kan jag lova! Så imorgon när man vaknar så ska jag fixa lite till!



Två av sakerna som jag köpte på ikea!
   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0