Chilli <3

Det gör ONT i mig idag! Att se sin syster så ledsen som jag såg min vara igår, gör så ont! Det är inte många gånger jag har sett henne så, det känns så hemskt. Allt känns så tragiskt, att bli tvungen att ta bort två älskade familjemedlemmar på bara några veckor är inte rättvist! Att se en familj så ledsna och nerstämda, är inget man vill göra!


Men beskedet min syster kom med igår gjorde så ont! Att den där lilla glädjespridaren skulle vara tvungen att lämna denna plats, för en stad ovan molnen! Minns så väl resan hem med den lilla tjejen med namnet Chilli! Hon var så härlig, inte ett dugg rädd! Hon låg där i mitt knä hela resan hem och ibland fick man höra en lite snarkning! Vi hade så kul åt alla hennes miner och ljud, vi var ju absolut inte vana vid det! Hur hon snorka och rynka på näsan! Så söt hon var! Världens mysigaste lilla hund! Kommer minnas henne med glädje och ännu mera glädje! Kommer sakna en stutsande liten hund som vill upp i knät varje gång man kom och hälsa på ute hos syster och hennes familj!

Men vi vet att hon har det bra där hon är nu, tror Tyra mötte henne där uppe! <3
Saknaden är stor efter er <3


Chilli älskade denna nalle så mycket att hon tugga sönder den, innehållet på ett ställe och tyget på ett annat!


En sovande Chilli


Pappa och Chilli hejjar på brynäs!

Kommentarer
Postat av: Johanna

<3

2011-11-26 @ 06:43:58
URL: http://stinsenbrinner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0