Julen smyger sig på!

December månad börjar smyga sig på.. Det är en vecka kvar till första advent! Så mysigt! Älskar julen, en så mysig månad. Det ska köpas julklappar, bakas, pyntas, lyssna på julmusik och det som jag älskar slå in julklappar. Jag älskar att göra fina paket*Glad*

Så nästa helg ska det upp gardiner och stjärnor i våra fönster och julmusiken ska på.. Blir nog lite glögg också*Gott*

Detta år har jag för första gången stått inför ett stort bestlut, vart jag ska vara på julafton! Ni tycker kanske jag är lite töntig, men det var ett stort beslut för mig! Visst kan man fira på varsit håll, med sina familjer.. Men nu ville ju jag och älsklingen fira ihop*Lycka* Så då får vi dela upp firandet, en dag med hans familj och en dag med ´min familj! För jag vill inte stressa runt på julafton! Så då tog vi beslutet att vi firar julafton hemma hos hans familj och med min familj firar vi på annandagen! Längtar jätte mycket efter julen nu!


Men innan jul blir det en liten tripp till solen, kommer nog bli världens bästa resa!



Trackback
RSS 2.0