Fix i hemmet

Igår var en riktigt fixar dag, det var mycket som blev gjort.. Sovrummet är nästan klar, bara lite små fix kvar! Det blev riktigt bra, är verkligen super nöjd med detta rum! Nog det bästa i hela lägenheten*Glad* Fixa även lite med vitrinskåpet igår och insåg att jag behöver köpa mera glas*SKRATT*

Sen på kvällen igår blev det hockey kollande i DC! Bra att brynäs vann tycker jag!
Nu blir det till att fortsätta med nedervåningen.. Det ska göras om i skåpen så att den ny gamla mat servisen får plats! Det som är jobbigast att gör om i dessa skåp här hemma är att jag inte når utan att ha en stol eller så! Men nu ska jag sätta fart! Vill ha klart idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0