En underbar dag!

Åh idag blir vårat sovrum klart! Lycklig tjej nu kan jag lova!! Mamma och svärfar kommer och sätter upp tapeten idag, sen är det bara städ kvar*GLAD* Tror aldrig jag varit så glad över att städa någon gång*Skratt*

Så nu blir det hem och sätta igång, kanske vila en liten stund?! Hmm.. Eller kanske är bäst att hålla igång direkt, får se när jag kommer hem hur trött jag är!

Även köket ska fixas idag! Ska bli såååå kul! Äntligen kan vi få ordning över allt! Vitrinskåpet kom på sin rätta plats igår! Blev riktigt bra måste jag säga, bara knoppar som måste inhandlas! Så idag ska alla fina glas komma på plats!

Känner på mig att detta kommer bli en riktigt bra dag!
Önskar jag redan vore hemma!



Våra små bebisar växer och blir så stora!












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0