Natten, magen, film och fika!

Natten går mot sitt slut och jag får snart åka hem och sova! Min mage har inte varit snäll mot mig inatt!!! Så nu vill jag bara hem hem hem!!


Sov inge vidare igår, vakna hela tiden.. Så tillslut gav jag upp att försöka somna om och hade eftermiddags mys med Albin! Vi gick och hyrde en film, Albin fick välja så det blev en skräckis! Paranormal activity 2, tyckte den var riktigt bra! Så det var en slappar dag och jag fick nå jäkla fnatt så jag bara skratta.. Det där med framben och bakben kan bli väldigt kul*Skratt*

Innan jobbet blev det en fika med Emelie också och överlämna hennes pressent! sen fullfart mot Uppsala och jobbet! För att få andra av fyra nätter avklarade!


Vill ha dessa stolar, sååå himla fina!!!


    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0