Life is hard some times!

Herre gud vad tiden går! Sommaren är ju snart här.. Denna vår har gått väldigt fort tycker jag.. Men det har hänt mycket också under detta år.. Ändå har året bara börjat känns det som..

Har väl aldrig varit så mycket hos doktor som jag varit denna tid! Inge kul med en mage som bara krånglar och gör ont! Så har nu fått känna på hur en gastroskopi undersökning känns! Inget att rekomendera kan jag lova, riktigt hemskt kan jag säga! O så glömde de bedövningen i halsen! Tack för det! Även andra undersökningar och prover har gjorts. Även mediciner har man fått testat! Men allt utan resultat.. Men fick diagnosen IBS av min läkare.. Bläää! Så nu ska jag få träffa en dietist! Hoppas på bra råd!

Så om någon där ute har några råd att ge mig om IBS så är jag väldigt tacksam! Eftersom läkaren inte kunde ge mig så mycke råd! Så alla tips är välkomna!

Vill ju kunna ha mina vanliga byxor igen nu!! Och inte få värsta tjockismage så fort man stoppar någonting i munnen! Less less less!!!! Så jag får väl gå med mjukismage byxor ett tag till*Suck*


Men idag har varit en bra dag! Har shoppat men Helena och Robin, riktigt trevligt! Det är aldrig fel men lite shopping om man heter Ida*Skratt* Blev lite smått & gott! En super fin klocka, hårband, en recept bok om LCHF och morsdags pressent till mamma! Skulle själv inte tacka nej till den pressenten! Så hoppas bara lilla mamma gillar den nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0