Hyresgäst åt Östhammarshem? Helst aldrig igen!

Kan någonting gå bra någon gång kanske?! Blir så jävla less på all jävla skit!
Vill att allt ska vara lugnt och skönt!


Tycker de kan ta och lägga ner Östhammars hem!! Vilka jävla IDIOTER!!
Bara massa dumma bortförklaringar hela tiden!
Sen att de inte kan vara ärliga och säga vad de pratats om min ORENA, SMUTSIGA OCH ÄCKLIGA lägenhet!
Ifråga sätter om jag rider eller har djur?! För helt plötsligt kunde det framkalla möggel doft!
Men jag varken rider eller har något djur!
Eller föresten, räknas ridning av pojkvän?!
För isåfall var jag inte ärlig på mötet igår!!!


Just ja, limmet till mattan var det ju också.. Det var tydligen möggeldoft på det också!
Bra grejer ni använder er av, som gör era hyresgäster sjuka!!!!
Ni måste ju ändå kunna stå för vad fan ni tycker!
Tycker inte det verkar som att alla är så NÖJDA med er som ni vill få det att framstå!


Det är bara en massa jävla skit ni håller på med!
Fixa det gamla innan ni kommer på tanken att bygga nytt!
Flera hus är rivna pågrund av möggel problem det kan ni inte förneka!
Även min lägenhet har varit en problem lägenhet! Kanske därför ni haft den tom i drygt 15år?!
Men snälla nån, ta tag i problemet någon gång!
Är såååå jävla less nu!
Men ni har bara er själva att skylla att det kommer gå längre nu!


För att GE mig, det kan ni GLÖMMA!


Ni skriver så fint om er goda service... Haha det är skrattretande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0