En helt vanlig torsdag

Även denna dag började med en mysig frukost.. Det känns så mysigt att sitta i lugn och ro och äta frukost så där på morgonen*Glad* Sen var det läkarbesök som stod på schemat, tur man har en bra och förståend läkare.. Så nu ska jag jobba halvtid i nästan tre veckor och se om det kan hjälpa min mage att bli bra, iallafall bättre än vad den är nu! För vad gör man när man inte VILL vara hemma men inte riktigt klarar av att jobba..? Känns så jävla tråkigt! Jag tjejen som aldrig gnällt när det varit mycke, har hellre haft tusen saker att göra än inget alls.. Nu bryter jag nästan ihop om mobilen ringer lite för mycket.. Ibland känns det som att allt blir till ett ända kaos i mitt huvud när jag får lite för mycket att tänka på.. Jag får som inte någon riktig ordning på sakerna då, allt blir bara rörigt och jag blir allmänt less på mig själv då*SUCK*


<3 Jag är glad att jag har er, NI som betyder precis allt för mig.. Och som finns där för mig hela tiden! Älskar er så fruktansvärt mycket <3



En smula ego



FOTO: Pär Adolfsson

Kommentarer
Postat av: Storasyster Johanna

Lyssna till ditt inre,njut av livet.

Ta ingenting för givet.

Var aktsam om din hälsa min söta

Annars du ännu mer kommer att få böta ;)

Puss min lilla ängel <3

2011-05-19 @ 22:07:50
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0